Mudcake

2015-03-12 / 13:57:30
Hej på er! 
Just nu är klockan 23 och det är full rulle på Duncan st! Jag har precis avnjutit en varm, ensam, lång dusch. Fick njuta extra mycket av att kunna ställa in värmen, efter detta kommer det bli kalla, gemensamma, strandduchar eller ingen dusch alls. Passade även på att måla mina naglar idag, en lyx jag kommer få göra i bilen framöver antagligen! ;) 
Idag har vi handlat det sista som behövs och jag har även passat på att rulla och steka 1kg köttbullar så vi har det redo inför resan! Nu ska det bara (bara och bara) packas och städas. 
Vi lyxade även till det idag med att äta pizza vid stranden
 
Sedan gick vi hem och Anton och Marielle bjöd på mudcake. Ett riktigt bra avslut för dessa 7 veckor om ni frågar mej! :)
 
Nu kommer uppdateringen framöver tyvärr bli lite sämre. Hur kan den bli sämre tänker många!! Nej men vi komemr inte ha frå tillgång till wifi som vi har nu. Men jag har tänkt att jag ska försöka skriva ändå och sedan publicera när vi har tillgång till internet :) Ska även försöka ta bilder och lägga upp bilder på både facebook och instagram (lillbikan) 
 
Och tills vi hörs igen får ni ha de super bra hemma i Sverige! Jag saknar er och tänker på er varje dag. Men vi saknar er tyvärr inte tillräckligt mycket för att komma hem ännu! ;) Puss på er!
 
Kommentarer!
Postat av: Kitty

Skönt att ni trivs, njut av sommarvärmen och tänk inte på oss som fryser. Fast idag var det vårvärme, 15 grader i solen.

Kommenterat - 2015-03-19 / 19:32:02
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: