Harbour brigde

2015-01-17 / 01:04:47
Hej på er!
Just nu är kl 10.44 vilket betyder att det är natt hos er. Vi har fför tillfället 30grader och det ska bli 34grader idag. Vi har nästan precsi vaknat och har inte planerat vad vi ska göra ännu. Men med tanke på vädret lutar det åt att åka till stranden. Är så knäppt när ma tänker efter att vi åker till stranden i januari månad! Och vattnet är riktigt skönt! Skulle gissa på att det är ca 20grader~i vattnet. Jag har fått nytta av min bikini som jag köpte innan vi åkte! Fick även en jätte bra surftröja av Daniel som verkligen har kommit till användning! En tröja man badar med som har UVskydd :) Fick veta att min systerdotter Agnes (2år) har en likadan. Så det är jag och barnen som har det!
 
Igår besökte vi Harbour brigde. Timmy tvingade upp mej och jag fick övervinna min rädsla mott höga höjder och broar. Jag är glad att han tvingade med mej, för det är trotts allt en sak man måste uppleva när man är här! Det var en fantastisk syn och ganska läskigt!
 
 
Det var stängsel längst hela bron. Vi gissar på att det beror på att det är så många som har hoppat från bron.
 
 
15 försök senare fick vi äntligen denna bilden. Antligen var mitt hår i mitt ansikte, eller i Timmys.

 
Ha det bra och va rädda om er där hemma! Puss
Kommentarer!
Postat av: marian

vad fina ni är, har det fint!! Jo värmen måste vara jobbig, man får kanske utöva saker tidigt på morgonen och kväll som i sydländerna! Hoppas ni söker jobb snart, kan vara roligt att träffa lokalbefolkning mer då, så var det för mig på nya zeeland. Man kommer in i livet på ett annat sätt. Många kramar från isigt och kallt stockholm. Timmy kan man swisha till dig som vanligt tro?

Svar: Ja precis, vi försöker göra saker tidigt, ta en paus och sen göra mer saker lite senare :) Vi har tänkt att börja söka jobb när vi flyttar till lägenheten (på torsdag)
Kramar från varma svettiga Sydney ;)
Tror inte man kan swisha till Timmy eftersom han har ett nytt mobil nummer :(
Michelle Bik

Kommenterat - 2015-01-18 / 09:21:09
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: