Romantisk fika i Sydney

2015-01-20 / 04:49:17
Hej på er! Hur har ni det?
Här är vädret lite tråkgit. Man märker snabbt hur bortskämd man blir med vädret! :P
Nu har det varit molningt och regnigt i 2 dagar och imorn ska det regna hela dagen. Och nu är det 25grader och vi fryser! Vet inte riktigt hur vi ska klara oss när vi kommer tillbaka till Sverige!
 
Men imorn kan det regna så mycket det vill för vi ska till Sydney sea life!! Vi bokade biljetter igår. Så imorn kl 14.30 ska vi ner i deras barriärrev och snorkla med hajarna! Timmy är super taggad men jag börjar faktiskt bli riktigt nervös! Jag har aldrig snorklat innan eller ens simmat med simfötter. Sen ororar jag mej lite för min axel, jag hoppas jag kan simma ordentligt! Timmy ska ta med sej sin GoPro så vi hoppas han får filma undertiden :) Kommer försöka ta massa bilder, men brukar va svårt att få bra bilder på sånna ställen. I alla fall tycker jag det har varit så när man varit på universeumet i Göteborg.
 
 
Idag har vi inte gjort någor speciellt. Vi va ute och gick en runda, sen hittade vi ett jätte mysigt fik där Timmy bjöd  på fika <3
Blev citron cheesecake och choklad mudcake. Såååå gott!
 
 
 
Kommentarer!
Postat av: Kitty

Hoppas ert besök påSvea life blir lyckat. Fikat såg underbart gott ut. Idag jobbar jag 6:30-15 efter detta är man ganska mör, i huvudet i alla fall.sea life ska det stå. Fattar inte hur ipaden skriver sina egna påhittade ord.?
Här har vi +2 grader så klaga inte.

Kommenterat - 2015-01-20 / 05:47:37
Postat av: marielle

Fan vad mysigt ni verkar ha det! Ha så kul imorgon med hajarna! Låter sjukt läskigt :O ;)

Kommenterat - 2015-01-20 / 06:23:50
Postat av: Angelica

Hej!
Här är vädret så satans kallt.
Idag började Agnes på gymnastik (hur stor har hon inte blivit liksom??). Hon tyckte det var super kul och sprang runt som en liten tok.
Vi har pratat väldigt mycket om dig i helgen.
Att ni jag flugit flygplan, och vi också. Och att ni hade samma sol som vi i Spanien. ☺️
Puss

Svar: Tyckte hon gymnastiken va kul? :D Säg till henne att moster Chell gärna följer med när hon kommer hem! Åh sötnos! saknar er så! Pussa henne från mej!
Michelle Bik

Kommenterat - 2015-01-20 / 22:26:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: