Alla hjärtansdag

2015-02-14 / 09:39:00
För första gången i våra liv firade vi alla hjärtansdag utomlands. Detta ville vi såklart fira med att äta på en restaurang! Så vi bokade bord på Pavilion Beach front som låg endast 2 min från oss och precis på stranden.
 
Planen var egentligen att hitta på något på dagen och sedan gå och äta på kvällen, men detta gick inte så bra.. Jag som är tjej erkänner att jag kan ta liiiiite väl lång tid på att fixa mej ibland. Så vi avnjöt en lite lyxigare frukust än vanligt satt och tog det lugnt och myste sedan hela dagen istället. 
Vid halv sju hade vi fixat oss och gick då ner mot restaurangen och passande nog började det regna (det var dom 2timmarna jag lagt åt att locka mitt hår helt i onödan!) 
Väl inne på restaurangen var det dock väldigt mysigt med lite regn :)
 
 
Underbar utsikt!
 
 
 
Vi lyxade faktiskt till det och tof 3rätters! 
Först vitlöksbröd.
 
 
Varmrätt/huvudrätt
Timmy valde slowly cook prok
 
 
Jag körde på ett lite säkrare kort, grilled fisch and chips
 Tyvärr ser inga av våra rätter så goda ut men det smakade jätte gott! Måste dock erkänna att vi blev lite chockade när vi fick in de ;)
 
 
 
Och slutligen det bästa!! Efterrätt! 
Timmy valde Baylescheescake som var gudomlig!!!
 
 
Och jag valde (såklart) en choklad mudcake med glass och jordgubbar. Den var varm och det rann ut när man satte skeden i den. Ljuuuuuuvlig!!
 
Kvällen avslutaeds sedan med en romantisk promenad på stranden och sedan gick vi hem och spelade kort. En helt magisk kväll med andra ord. Det blir svårslaget till nästa år! Men huvudsaken är ju att jag firar dagen med samma man <3
 
 
 
 
Kommentarer!
Postat av: Dessi

<3 <3 <3

Kommenterat - 2015-02-21 / 18:14:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: