Simma med hajar

2015-01-14 / 00:33:35
Hej på er! Nu var det ett tag sen jag bloggade.
Det beror på att jag för det första har haft väldigt ont i axlen och för att vi har bytt hotell.
Så just nu befinner vi oss på ett litet vandrahemsliknande hotell i potts point, vilket ligger typ mitt i hela Sydney.
I måndags gick vi till operahuset och det tog bara ca 20 min. Vi försökte även komma upp på bron men insåg att det skulle kräva en hel dels vandring och det regnade. Så det får bli en annan dag.
Dom andra dagarna har det varit ganska dåligt väder så vi har bara kollat området här vid oss. Nån dag när vädret tillåter tänkte vi passa på att åka till Bondi beah med. Vi har också hittat ett ställe som heter Sydney aquarium vilket verkar super coolt så de ska vi absolut besöka med. Timmy såg också att man kunde dyka i deras barriärev och simma med hajar och massa andra fiskar. Så det är det nog faktiskt bud på! Vi måste bara kolla upp vad det kostar och vad som ingår.
 
 

Två backpackers som gjorde sej redo för en flytt i regnet!
 
Kommentarer!
Postat av: Kitty

Kul att se er på bild, ni ser glada och välmående ut.
Går det bra med engelskan?

Svar: Jag försöker lägga upp bilder, men det tar så lång tid. Vi är glada :) Det ´har änsålänge inte varit några problem med engelskan :)
Michelle Bik

Kommenterat - 2015-01-14 / 07:20:43
Postat av: Maddis

Åh så underbart ni verkar ha det! Jag längtar tillbaka!

Svar: Ja det har vi :D Det försår jag! Det ända som är svårt är värmen. Timmy har inga problem med den men jag fungerar inte när det är över 30 :P
Michelle Bik

Kommenterat - 2015-01-14 / 13:36:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: