Året va 2013

2014-01-04 / 01:11:39
Hej på er! Kul att se att det faktiskt är folk som besöker min blogg trotts att det ofta ekar tomt här! Jag tänkte faktiskt vara så överambitiös att jag ska at och göra en års-resume. Jag ska försöka vara duktig och bli klar så fort som möjligt! ;) Får se om det bli månad för månad, har det inte varit en så speciell månad slår jag nog ihop några! :) 
 
Så vi börjar såklart med Januari 2013
 

Enligt min facebook så fick jag frukust på sängen av min älskling den 1jan. 
Den 3jan tog jag tåget ner till skåna för att spendera en helg med Jenny. Första dagen gick vi i Helsingborg hela dagen och kollade efter balklänning. Hittade dock inget.
Dagen efter åkte vi till Malmö och letade vidare. Vi hittade massor affärer och massa underbara klänningar! Hela dagen spenderades i prinssesklänningar! Jag hade otroligt svårt att bestämma mej! Men hade två favoriter.
Detta var den ena.
 
Och detta var den andra. Kan avslöja för er som inte vet att de blev ingen av dessa ;)
 
Här är lite fler klänningar som jag provade.
 
Jag måste erkänna att jag blev galet sugen på denna! Den består av endast diamanter, kan även tillägga att den va galet tung!
 
 
 
 
 
Den 16jan var vi i göteborg med klassen och kollade på opera, jag måste säga att jag var sjukt skeptisk mot de, men de levde verkligen upp till mina förväntningar! Operan vi såg hette Turandot och fördelen för oss nybörjare va att den va uppdelad i tre akter som var 40 min långa och sedan ca 10 min bensträckar paus. Då va de inte lika anstängade att kolla. Jag kan ju även tillägga att jag upptäckte att jag var sågott som blind så jag fick låna min lärares kikare för att se nått! Mina vänner retade mej inte aaaalls för de! 
Liten del av alla platser.
 
Bild lånad från google. Som mest var det 40 pers samtidigt på scen. Folk blev nerhissade från taket m.m. Väldigt maffigt! 
 
Den 25jan va de girlsnight i halmstad så vi tjejer tyckte de va självklart att gå! Kvällen bjöd på en manlig strippa, drinkar, tävlingar och mycket mer! Trevligt med andra ord! ;)
 
 
 
Det får avsluta detta avsnittet, mycket mer hände säkert i januari men detta får räcka! :) 
Hörs snart igen! Puss
 
Kommentarer!
Postat av: Pillan

Grattis Timmy önskar Pillan

Svar: Tack Pillan! Kramar Timmy :)
Michelle Bik

Kommenterat - 2015-01-24 / 14:52:47
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: