Börja blogga igen

2013-08-12 / 11:08:41
Ja nu var det ett tag sen... Ironiskt nog börjar nästa alla de senaste 10 inläggen så! ;) 
Men jag kollade precis igenom min blogg och jag måste säga att jag blir faktiskt glad av att läsa den. Jag blir glad av att läsa vad jag gjort och titta på alla mina bilder. Så jag ska nog försöka ta upp mitt bloggande igen.
Mycet har hänt sen sist de kan jag minst säga! Jag tror att jag ska försöka dela upp de viktigaste och största händelserna i olika inlägg så jag kan ha massa bilder till :)
 
Här kommer lite om vad jag e sugen på att skriva och berätta för er (och mitt framtida jag) om!
  • Balen!
  • Jag har blivit moster till världens bästa.
  • Min första utlandsresa.
  • Studenten!!
Antagligen kommer jag komma på massa annat men det är iaf dom viktigaste sakerna som jag vill ha besparat här på min blogg. Sen kanske man skulle bli lite duktig och lära sej göra nån fin header? Eller vad säger ni? :) 
 
Idag (12/8-13) är jag iaf hemma i regninga Sverige. Jag har just avklarat en hel sommar där jag har jobbat på Grand hotell. Detta skulle varit min förata lediga dag men jag blev sjuk igår så va hemma då. Så som sagt idag är jag hemma och jag kankse tar tag i och bloggar om nånting mer idag. Vem vet :) Håll koll!
Nu ska jag iaf belöna mej själv med en muisjes macka. Jag menar är man sjuk kan de väl inte bli mycket värre? Då kan man lika gärna njuta så länge de varar! ;)
 
Vi hörs! :)
 
 
p.s för er som undrar och inte är vän med mej på facebook, så är jag och Timmy fortfarande tillsammans! :D
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: