Smatter smatter...

2012-09-04 / 22:31:37
Ååååhhh känner för att skriva av mej lite... Och var ska jag göra de tänkte jag?
Så kom jag på att jag har min alldeles egna blogg som jag kan skriva precis vad jag vill på!!
 
Så ja, tänkte bara skriva att jag stör mej så sjukt jäkla mycket på tröga människor.
Folk som ska lägga sej i saker dom inte har med att göra!? Varför?
Och ännu värre, folk som uttalar sej om saker som dom inte har en enda aning om vad dom snackar om!?
Folk kan verkligen inte argumentera nu för tiden.
Håll er till samtalet och själva problemet om ni nu ska lägga er i!! För f*n...
Så trött på att folk ska ta upp hela andra saker när man diskuterar  saker och ting.
Håll er till ämnet!
Och allvarligt, väx upp!
Man blir mörkrädd när man tittar på dagens samhälle..
Folk är så sjukt omogna så jag vet inte vad..
Detta gäller självklart inte alla!
Och nej jag ska inte påstå att jag är så jäkla mogen jag heller, men jag är inte omogen när man är uppe i en konflikt iaf!
Har nu hamnat i två heta diskussioner på två dagar. Detta med helt olika människor, men samma problem.
Folk håller sej inte till ämnet, drar upp saker som är helt orelevanta och slänger ut sej grymt omogna kommentarer..
 
Nää fy va irriterad jag blir.. Kan verkligen inte låta bli att va tyst heller. Blir galen på tröga människor som ska vara otrevliga och lägga sej i...
 
Lite såhär känner jag nu...
 
Hmm skönt att skriva av sej iaf. Skönt att höra tangenterna smattra och låta hjärnan tömmas lite..
 
 
 
Puss och Godnatt på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
TimmyPersson <3
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: