Måndag = Ledig

2012-09-10 / 11:54:37
Måndag idag då (som jag hoppas alla vet ;) )
Och måndag för Michelle betyder ledig! Måste säga att de är inte heeelt fel att ha långhelg!
Just nu är klockan ca halv 12 och jag ska snart göra mej i ordning och gå ut me Nikki. Sen ska jag till stallet.
Zirona hade gått hårt förra veckan så skulle ta de lugnt med henne. Vilket passar mej bra då jag fortfarande har lite ont i min höft efter att jag ramlade av för en vecka sen.
Gammal bild från i våras
 
 
Helgen då?
Jo på Lördagen vart de ju tävling och sedan kulturnatten. Så jag var uppe vid kvart i sju och gjorde mej redo för tävlingen. Var där tills klockan tre. Kom hem sov en timme och fixade mej sen inför kvällen. Lånade Angelicas långklänning och hade Fridas vita kofta på mej. Kände mej ganska fin :) Har dock ingen bild på de alls :(
 
Sen drog jag och Becka in till stan där vi träffade ett gäng från klassen. Vid nio drog vi in till stan och lyssnade på lite musik.
Sen gick vi mest omkring och segade i stan, vart inte alls kul på själva kulturnatten!! Så vid 12 bestämde jag och Becka oss för att gå in på en klubb och dansa av oss lite. Sagt och gjort! Hade faktiskt väldigt roligt! :)
Tjugo i tre tog vi bussen hem.
 
 
På söndagen skulle vi till mormor kl ett. Så fick gå upp i tid (11 hehe) då med.
Väl hemma hos mormor åt vi smörgåstårta och fikade. Trevligt.
Sen åkte mamma, jag, Angelica och Anders till Mölle och gick en runda med Nikki.
Sen gjorde jag faktiskt ingenting. Var hemma vid 5, vilade lite och gjorde mina naglar.
 
Men sammanfattat var det en helt okej helg! :)
 
 
 
Puss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: