Fredag!

2012-09-07 / 12:00:14
Hejsan!
 
Har precis kommit hem från vet med Nikki, gick bra.
Om en stund ska jag ta bussen till skolan. Börjar inte förens 1 på fredag. Skööönt!!!
Och vi har bara två lektioner, svenska och arbetsmiljö. Inte helt fel :)
Sen ska jag hem till älsklingen och ha lite fredagsmys.
Men imorn blir det upp tidigt, är tävling och vi har lovat att hjälpa till..
Mamma hämtar mej redan halv åtta.
Skulle egentligen tävlat jag med, men nu när Nikki blev sjuk får jag inte tävla med henne.
Jätte tråkigt för jag såg verkligen fram emot att tävla.
Men men, de kommer fler tillfällen.
 
Har egentligen inte så mycket mer att säga. Så ska nog gå och fixa mej lite innan skolan. Vi hörs!
 
 
 
Fredagsmyset hos Lisa
 
 
 
 
 
 
 
 
TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: