Ledig!

2012-03-30 / 10:19:10
Japp idag är de som nii säkert redan vet, fredag. Och vad gör då jag hemma? Jo vi har utvecklingssamtalsdag på skolan. Och jag har inget utveckligssamtal. Så jag är ledig! Gött! :D
Och hela nästa vecka är det ju påsklov! Är inte helt fel att bara gå 4 dagar i skolan faktiskt. Så kunde de ju varit! ;)
Vad ska jag hitta på när jag är ledig då?
Det är fint väder, så först ska jag gå en runda med Niikita, sen ska jag inte en snabbis till stan och träffa Felicia! Kommer bli mycket kul tror jag!! Sen efter de ska jag till Timmy så ska vi ha en heldag tillsammans. Bakade igår så vi ska fika och kanske ta en runda på longboarden nu när det är så fint väder! :)

Ja, nej vet inte riktigt vad jag ska säga mer nu.. Hör kanske av mej senare om jag känner för de ;)

Puss!


Bjuder på en 3år gammal sommarbild på mej och Felicia. <3






TimmyPersson <3





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: