Att inte ha lust, men ändå ha den..

2012-03-02 / 21:55:33
Har ni någonsin känt så?
Att man har jätte mycket lust att göra en sak men ändå inte!?
Kanske lite flummigt jag vet, men känner ofta att jag verkligen vill vara kreativ, men hittar ändå aldrig den sist pushen att komma igång. Som att rita ex. det var jätte länge sen jag ritade och jag saknar det verkligen. Ofta tänker jag att nu ska jag rita lite.. Men hittar då inget att rita eller kommer aldrig igång..
Som idag! Jag har suttit och säckat i soffan sen sju typ och tänk ååh vad jag ska fixa mina naglar nu. Och fixa vad jag ska ha på mej tills imorn. Och kanske leka lite med mitt hår? Har jag gjort ngt? Nej.
Och vad gör jag då? Jo jag går in och klagar lite på bloggen ;) hahah, nej men tänker ofta så med bloggen också. "Ååh nu ska jag göra ett långt inlägg på bloggen.... Fast neeej..."
Så jäkla lat! hehe :P

Ja har jag då ngt annat kul att berätta?
För er som inte vet, har jag och Timmy blivit föräldrar. Två små hamster bebisar bor med oss nu för tiden. Fender och Kiwi heter dom :)
Efter Natta och Angelica provat på att ha 15 kaniner och alla andra olika sjuka djur satte mamma stopp när jag va gammal nog att skaffa egna. Så jag har bara fått äga en hund och en katt. ( inte så bara men ni fattar! ;) )
Så när Timmy sa att han ville ha hamstrar var jag inte sen på att säga ja. Så inte så långt efter de köpte vi en bur (rosa såklart!! ) och köpte varsinn hamster. Nu va ju meningen att Kiwi e min och Fender Timmys, men vi gillar dom båda lika mycket så dom e lika mycket bådas. Då jag står för att ta hand om dom, ge dom mat och vatten m.m och Timmy står för att skämma bort dom med kärlek när jag e i skolan och köpa massa saker till dom :)
Fender är lik Timmy på många sätt. Han e envis, galen, atlet, älskar mat ;) hihi
Och Kiwi e lik mej på många sätt. Liten och söt ;) gosig men galen, en riktig sömntuta! Lite försiktigare är Fender!

Har haft dom i drygt 1 månad och är helt fäst vid dom, dom är galet sociala och hur mysiga som helst!!


Fender, ett matvrak som sagt ;)


Och Kiwi, en sömntuta! :)

Mina älsklingar :)

De va allt för denna gången! Ska försöka ta tag i livet och fixa naglarna och kläderna iaf! ;)
Ska även försöka att blogga mer! :) Puss!!





TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: