Grattis!!!

2012-06-18 / 14:23:57
Idag mår jag bättre :)
Mådde verkligen skit igår när jag vaknade men det gick över senare.
Var fullfart hela dagen igår. Gästerna kom vid 3 och då käkade vi sedan öppnade vi presenter, jag fick ett kitt från the body shop, en strandväska, en matchande tunn duk (typ :P ) och pengar. Men bytte väskan och duken idag, ska köpa hårfärg ist! :D
Efter det fikade vi sen satt vi bara och chillade :P
När de flesta stuckit spelade Timmy, mamma, Natta, Christoffer, Anders, Tim och jag boule. Jag och Timmy vann! :D Sen gick vi ut en runda med hundarna :)

Tyvärr har jag inga bilder på gårdagen eftersom kameran är sönder :/ men men.


Idag är det ju som alla redan vet Mammas och Nattas födelsedag!!
Detta ska vi fira genom att grilla ikv! :) Och eftersom jag är världens bästa dotter ( ;);) ) har jag såklart redan tagit hand om disken, städat lite och dammsugit!
Har även varit duktig och varit inne i stan och fixat ett busskort så ja kan ta mej fram i sommar!



Min fina mamma!




Min galna syster! Inte kan man tro att du är 5 år äldre än mej!









TimmyPersson <3





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: