Träningen börjar ge resultat!

2012-06-07 / 22:40:14
Idag var första dagen jag märkte skillnad på min träning!
Jag har innan sprungit ett var på en slinga uppe vid oss med Nikki.
Idag sprang jag 1 varv utan Nikki (vilket är dubbelt så jobbigt) och 1 varv med henne, utan att stanna en enda gång! Och jag kännde att jag skulle kunna springa lite till!
Skit kul att märka skillnad verligen!
Nu är jag lite lagom trött och ska snart bädda ner mej i sängen.
Sitter framför tvn med två flätor som en liten treårig flicka. Men imorn blir jag fin i håret iaf! :)
Imorn ska Jag och Timmy fira hans kusin som tar studenten och efter det ska vi ha lite fest med klassen, eftersom vi inte kunde fira idag. Trevligt! Jäkligt skönt att vara ledig nu! Även om jag ska upp tidigt imorn och fixa mej och vara i skolan så vet jag iaf att jag har lov, det är det som räknas! Hehe ;)

Kameran är sönder så vi kör på en gammal bild! ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: