Sommarlov!!

2012-06-13 / 19:20:35
Jahopp idag är det tredje dagen på mitt sommarlov.
I måndess var jag på stallet nästan hela dagen och igår tränade jag agility.
Idag blev jag väckt kl sju av mamma som frågade om jag kunde hoppa in och jobba.
"Vad är det för dag?" Svarade jag. Hahah tjejen med kollen!
Så kl sju steg jag upp för att jobba, vad gör man inte för pengar? ;)
Tjugo i åtta befann jag mej på jobbet. Det var en hektiskt dag, men var med 6åringarna nästan hela dagen så det gick bra! Dom var så gulliga och tog han om mej :)
Hade hoppats på att få jobba imorn med men hon jag hoppade in för var frisk nu. Kommer fler tillfällen! :)

Har föresten skaffat ett sommarjobb nu med. Eller ja skaffat och skaffat, Angelica och Alex fixade det åt mej! :D Blev jätte glad! Så på ons ska jag dit på ett möte, kolla vad jag ska göra samt skriva på papper. Kommer jobba ca 3 timmar om dagen hela juli, så det kommer nog bli as nice!

Nöjd tjej här! :)
Nu är jag helt slut så ska lägga mej ner och kolla lite på tv. Vi hörs. Puss.

Avslutar med en bild från förra året när jag fyllde år.

Exakt en vecka kvar nu!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Linnéa Warghed

Gud så sööt!!

Kommenterat - 2012-06-26 / 13:03:50  | URL - http://linwar.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: