Sockor söt pojkvänn

2012-06-26 / 12:32:44
Min otroligt söta pojkvänn med ordförråd som en 3åring ibland, sa något väldigt gulligt igår.
 
Jag satt i köket och var påväg till stallet när han säger;
"Jag behöver socker!"
Jaha tänker jag, lite ovanligt att han säger att han behöver socker när han jämnt och ständigt berättar hur onyttigt det är!
 
Han går fram till bordet där mina strumpor ligger och frågar "Ska du ha dessa?"
Jag inser först då att det var strumpor han behövde, inte socker.
"Sötnos strumpor menar du? Inte socker?" Frågar jag.
"Ja socker" Svarar han då.
"Sockor eller sockar heter det."
 
 
 
Super söt min kära pojkvänn! :)
 
 
 
                              Sockor?                                                                               Socker?
 
 
 
 
 
 
 
 
TimmyPersson <3
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: