Sista dagen i 2an!!!!!

2012-06-05 / 09:14:04
Ojojoj nu har det hänt mycket sen sist!
Alla ni som bor i halmstad vet ju att vattnet var förgiftat igår (ni som missat de gå in på hallandsposten!) Och jag och mamma hade missat det helt! Jag satt ändå vid tv men inget kom upp! Men när vi väl fick reda på de så var ju innte bäckagård drabbad som tur väl var! Men angelica och alex var de så dom kom hit vid 10 och duschade :P Alex hade redan duschat så vi va lite oroliga eftersom man inte fick röra vattnet. Så han duschade av sej. Men ingen av dom vart skadade :) Dom tog även men sej massor med vatten.
Så ja igår var man ju inte i tid i säng om jag säger så :P
Men imorse när jag vaknade slog det mej att jag inte börjar förens 10. Så jag somnade fint om i 30 min till.

Idag är det sista dagen i skolan. Eller ja hur de nu räknas, vi ska bara repa så är ju ingen skoldag ;) Så det känns jävligt bra! 1 dag kvar av mitt år som 2a. Och om 15 dagar blir jag 18!! Längtar! Så jag hoppas bara nu att det blir fint väder till min födelsedag också! Förra året var det ju lite kallt när tjejerna var här och fikade, men jag, Timmy och mamma va ju uppe vid kossorna förra året. Det måte vi göra detta året med! ;)
Och om jag är ledig (alltså om jag inte ska träffa nån!) imorn tänkte jag berätta om lägret och lägga upp bilder! Men har fått alla bilder nu och det får någ bli 2 eller 3 delar. Så många otroligt fina bilder!


Här kommer ett smakprov!

 

 

 

 

 

TimmyPersson <3

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: