Regn :(

2012-06-29 / 14:36:36
Hej mina trogna läsare!
Idag är det den 29 Juni. Alltså är det en dag kvar i juni. EN dag kvar!?!?!? Sen är det Juli. Hallå vad hände med sommaren??? Allvarligt detta sommarlovet har verkligen bara bestått av regn regn regn och åter regn..
Kollade igenom bloggen och lite bilder vad jag gjorde förra året vid denna tiden. Och då tältade vi massor!! Vi hade tältat jätte mycket både jag och Felicia och jag och Timmy.. Idag är det ju inte tal om att tälta! Och sen när jag och Timmy firade 22 månader så var det skit fint väder! Vi var ju på stranden hela dagen!
 
Dessa bilderna är tagna för nästan exakt ett år sedan.
Minns att vi hade en jätte bra dag, solen sken och det var en jätte fin dag.
 
Och detta året, ja då var det midsommar och det regnade.. Usch.
Idag skulle jag egentligen följt med på ett event med Tova, men det ställdes in pga regnet..
Så ska nog till henne och kolla film istället :)
Sen blir det nog hem till älsklingen och mysa.
Skulle ju regna hela dagen så då finns det ju inget som passar så bra som att mysa med sin pv! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: