Jobba.

2012-06-30 / 21:28:20
Idag är det lördag och jag sitter hemma. Det sorgligaste av allt är att jag faktiskt ska lägga mej snart.
Japp det är sant..
Michelle 18 år ska lägga sej vid 10 en lördag..
Första arbetsdagen börjar nämligen imorn.
Så kl 9.00 ska jag befinna mej på jobbet imorn.
Skulle egentligen inte börjat förens på måndag men Angelicia frågade om jag inte ville jobba imorn med.
Så jag sa ja.
Men jobba betyder pengar så..
Nu längtar jag bara tills nästa månad så jag kan få pengar för de jag jobbat för denna månaden.
Inte så mycket, men ska gå till en underbar klänning jag hittat på Nelly! :D
 
Så nu ska jag gå ut och kissa Nikki sen ska jag nog bädda ner mej i sängen och kolla på lite serier innan jag lägger mej :)
 
Puss och Kram!
 
 
 
 
 
 
TimmyPersson <3
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: