Ledig

2012-07-18 / 22:22:59
Hej bloggen!
Idag är det 11 dagar sen jag bloggade.. Ganska kasst faktiskt!
MEn jag har verkligen inte tid!
Vill verkligen blogga mer men för de första har jag inte tid.
Och för de andra har jag inget att blogga om!
Det enda jag gör på dagarna är att jobba, sen kommer jag hem och sover så gott som hela dagen!
Men nu är jag iaf ledig i två dagar.
Eller ja i en dag till, vart ledig idag med.
Riktigt skönt med sovmorgon!!
Vaknade vid 12 hemma hos Timmy och gjorde typ ingeting.
Tog bussen hem vid 4 och åkte till stallet.
Var riktigt skönt väder så jag tog mej en runda barbacka.
Red sedan lite i paddocken, Zirona var helt underbar!!
Riktigt glad och nöjd var jag! :)
 
Dock ska jag tipsa er alla om att ALDRIG rida barbacka med spettstrosor!!!! ALDRIG!!!! Fy fan,....
 
Så nu sitter jag här i soffan och latar mej och njuter av min ledighet.
Imorn vet jag inte vad som händer.
Kanske ska blogga!? ;) Hihi.
 
Var ju i Falsterbo i helgen så ska försöka slänga upp ett inlägg om det! :)
Och nej jag har inte glömt att jag lovat att göra ett inlägg om draglägret!
Det kommer så fort jag får tid! :)
 
 
 
Pussar!
 
 
 
 
 
 
 
 
TimmyPersson <3
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: