Första arbetsdagen.

2012-07-01 / 21:40:07
Trött tjej här! Hej hej!
Idag har jag som sagt jobbat.
Skulle egentligen jobba från 9.00-12.00 men jobbade över till 13.30.
Inte så att jag klagar, får ju betalt! Hehe.
Men sen rullade det på ganska bra så att man jobbade över va inget man märkte.
Det är ju inte så stor skillnad på 3 timmar och 4½.
Men jobbet gick bra,
Det var inte så tråkigt som jag trodde.
Fanns något att göra hela tiden vilket gjorde att tiden rullade på bra.
Men imorn är det köket som gäller!
Får se vad dom har att erbjuda där!
 
Har även fått snygga kockkläder. Yeah!
Kameran funkar ftf inte så kan inte visa just nu..
Men ska se om jag kommer ihåg att ta en med mobilen imorn så får ni se hur snygg man är på jobbet! Hahah..
En riktigt så snygg mössa fick jag ju tyvärr inte.. Haha!
 
 
Nej nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på ett avsnitt av project runway..
Imorgon ska man befinna sej redo och klar på jobbet 8.00!
Så det är sängen som gäller för Michibo!
 
Ska även till stallet imorn. Jobbar från 8.00-13.30 (isch!) Så jag kommer vara helt död i satllet!
Sara skulle kanske hjälpa mej också, vilket betyder att det inte är någon slarvridning som gäller!
Hehe.
Men det är bra, då sover jag gott imorn natt!
 
 
 
 
Ha de gott där ute!
 
 
 
 
TimmyPersson <3
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: