2012!

2012-01-02 / 17:09:43
Hann inte blogg mer innan jag skulle till Frida, blev sen som vanligt! Hehe..
Men några bilder hann de bli iaf, så tänkte bjuda er på dom! Frida var fotografen under kvällen men hennes kamera blev snodd... Så jävla tråkigt.. Spec eftersom de va hennes fest och hon kände alla där.. Tråkigt som sagt..

Men kvällen var annars mkt lyckad. Min dessert var underbart god om jag får säga de själv ;) Det var dans, ölspelet, prat och såklart kyssar vid 12 slaget! En trevlig och lyckad kväll! :)

Här kommer bliderna!



Kör en före och efterbild innan jag sminkade mej. Lite skillnad ;)




Älskade mina nya ögonfransar!! Men lite för långa kanske :P Så klippte dom en bra bit!



Blev lite bättre när jag klippte dom :) Men va så jäkla stressad så blev lite ojämt men men.. Jag tycker jag va fin iaf :)



Bild ärligt snodd från Jessika












TimmyPersson <3



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: