Sommarlov

2012-08-13 / 16:01:20
Japp idag är typ första dagen på mitt lov som jag faktiskt njuter! Har jobbat sen 1 juli och igår var det sista dagen på jobbet.
Känndes nästa lite sorgligt! Har verkligen kommit så bra överrens med alla där så jag kommer verkligen sakna dom! Men förhoppningsvis kommer jag tillbaka :)
Så idag är typ första dagen på mitt lov :P
Solen skiner och jag och Nikki sitter i trädgården och njuter.
Sov hos Timmy igår men hade lovat mamma att ta Nikki på lunchen så okte hem vid ett.
 
Sen var hamstermamma Michelle så duktig att jag städade hamstrarnas bur och lät dom springa av sej lite i deras utebur som jag och mamma byggt ;)
 
Alla vill till mamma :)
 
Är typ helt omöjligt att ta en bra bild när man har dom ute, är inte en sekund som dom är stilla! :P Och tyvärr så gick de inte att vända bilderna eftersom dom är tagna med mobilen.
 
 
 
Sen badade jag Nikki ute i trädgården. Nikki blev inte lika glad som hamstrarna när dom fick leka :P
Men när jag slutat bada Nikki blev hon super busig och lekte.
Men hon tyckte inte att de va rättvist att bara hon skulle bada. Så....
 
Hon blötte ner mej lite med...
 
 
 
 
 
 
 
TimmyPersson <3
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: