Sista dagen.

2012-08-16 / 12:08:00
Japp idag är det sista dagen på sommarlovet... Det känns jäkligt tris!!
Men ska bli kul att träffa klassen igen!
 
Solen skiner i alla fall och denna dagen ska spenderas med min älskling. Vi hade tänkt ha en liten picknick bara han och jag. Mysigt!
Igår var en bra dag, jobbade på mammas jobb så har fixat lite extra pengar :) Sen var det löning och jag vart glatt överraskad över min lön, bra mycket mer än vad jag väntat mej! Och min klänning som jag beställt från Nelly hade kommit med! Lycklig tjej! :D
Så tänkte ha på mej min nya klänning idag :D
 
Va tycker ni? Jag tycker själv att det är en super söt klänning! :D
 
Och så målade jag naglarna igår, kände för att göra dom gulliga denna gången! Hihi
 
 
Och i tisdess var jag först med Frida och tog en fika, sen åkte jag till Lisa och red ut en runda med två av hennes hästar.
Precis när vi skulle sadla kom Lisa på att hon visst bara har en sadel så jag fick rida barbacka. Inte så att jag klagade precis! Tomba är världens snällaste och mysigaste häst!
Så red långrundan som tar ca 2 tim, då galopperade vi en hel del! Underbart!
Finns nog inga ord som kan beskriva känslan att rida barbacka och bara släppa hästen och låta den galoppera fritt i skogen!
 
Sen skulle vi egentligen ta lite bilder när vi red i hagen men kl blev för mycket och solen gick ner så hann inte så mycket :P Men blev något bra som jag ska be Lisa skicka :)
 
 
 
 
 
 
 
 
TimmyPersson <3
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: