Dag med mammsingen

2012-04-05 / 20:12:16
Jaha då var de torsdag, vilket betyder att sågott som hela lovet har gått... Vilket suger, då jag knappt har hunnit njuta alls av de..

Idag har jag haft en heldag med mammsingen. Först stack jag till hennes jobb och hjälpte henne där. Var bara 5 små söta flickor på fritids. Blev mycket uppskattad av dom. Dom bråkade om vem jag skulle sitta jämte. Hihi :) Satt även och pysslade lite och gjorde varsin leksak till hamstrarna :)

När alla barnen åkt hem åkte jag och mamma hem och hämtade Nikki, åkte och klippte klorna. Sedan åkte vi hem till mormor där hennes bror och hans svärdotter och hans barnbarn var. Dom är från Holland så dom är här nu i helgen och hälsar på.

Nu är vi hemma och tar de lugnt, deppar lite över att lovet nästan är över... :(

Men imorn är de CIRKUS som gäller!!! Hihihih känner mej som ett barn igen :P Timmy ska också med så de ska bli jätte roligt!! :D Längtar!

 

 

 

TimmyPersson <3

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: