Min dag.

2012-04-04 / 22:39:18
Jahapp då sitter man här igen..
Kl är lite efter tio och jag har precis varit lite duktig och gjort lite fil. Eller ja, jag gjorde ju inte filen själv ;)
Eftersom min kvällsmat bestod av två mackor blev jag lite hungrig nu mot kvällningen. Så jag gick ut i köket, hittade ett äpple och lite fil. Duktig som man är, ställde jag mej och skalade och delade äpplet. Ner i en skål och lite fil på de. Varför inte? Fil är gott och äpple är gott. Och detta blev även gott ;)
Kreativ man är!

Idag har jag varit med Timmy och mina små bebisar. Sen träffade jag tjejerna och tog en fika. Blev en kanelbulle för 6.50:- Billigare fika får man leta efter!! Tummen upp för östras!

Vid sju tiden skjutsade Jessika mej hem och sen dess har jag bara degat! Hihi.


Nej nu blir det fil och Big brother! Hörs. Puss.





Såhär såg man ut idag, men sin egenklippta tröja och nyklippt hår som ni kanske ser.
Ganska mycket kortare. Kommer en bättre bild på detta nån dag i framtiden ;)







TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: