Mina älskade bebisar!

2012-04-03 / 12:17:47
Känslan när man vaknar upp kl 9 (när man e ledig!!!) och upptäcker att man har näsblod..

Japp så började min morgon. Va bara att springa på toan och försöka få stopp på de.. Efter 10 min fick jag stopp, men det började efter 1 timme igen.. Usch.. Så nu sitter jag här och vågar knappt andas genom näsan :P



Jahopp idag är det Tisdag.. Vilket betyder att jag var i stallet igår.
Kunde äntligen ta de lugnt i stallet, inte stressa eller något. SKönt! Men tyvärr va de ju typ storm, så vi sökte skydd på travbanan. Men jag vet inte om det var så att Zirona hade vårkänslor eller om hon bara var på dåligt humör. För hon ville inte alls samarbeta :/ Hon va springig och livrädd för allt! Men men bara hoppas att hon e på bättre humör nästa vecka ;)





Några bilder jag tog från förra veckan när jag var på travbanan. Då va Zirona betydligt lugnare! ;)






Va händer då idag? Ingen aning. Ska ut me Nikki nu och sen ska jag nog ta tag i mitt liv och klä på mej lite normala kläder ;) Känns som om jag bara har haft på mej myskläder och ridkläder :P haha!
Sen ska jag antagligen till Timmy.
Vill vara där så mycket som möjlig nu mens mina små bebisar fortfarande är kvar. Dom är underbart gulliga nu. Det går inte att bara gå förbi buren och titta lite på dom. Utan man måste stanna och mysa lite med dom. Dom är så sjukt sociala av sej dessutom. Super mysigt!
Men har ca 3 veckor kvar tsm med dom innan dom är leveransklara.
Sen får jag mysa med min jätte bebis!!! :D (ja Timmy de e du!! ;) )



Såhär såg dom ut när vi upptäckte dom. Ca 3 dagar gamla tror vi.




Ca 2 veckor tror vi. Än hade dom inte öppnat ögonen eller börjat gå.









Första bebisen som kom upp i handen. Jag och Timmy var överlyckliga!




Liten bebis, eller en stor hand?





Såhär ser dom ut idag. Ca 3 veckor gamla. Helt underbara som sagt! Denna sötnosen på bilden har verkligen fångat mitt hjärta och jag funderar på att behålla henne och mamman! :)


Men ni förstår varför man vill vara med dom hela tiden!? Tror aldrig jag har sett något såhär gulligt i hela mitt liv!! Man dör lite inombords!









TimmyPersson <3






Kommentarer!
Postat av: Linnéa Warghed

Vi har inte snackat om vilka dagar jag ska ha honom ännu. Men det kmr bli två gånger i veckan iallafall. Det skulle vara jättekul om vi kunde vara där tsm.. men jag slutar inte förrän 18.00 på måndagar och det betyder att jag inte kommer befinna mig i stallet förrän halv 7 isf. När brukar du vara där? Är det bra ridvägar och sånt där? :) Haha har många frågor (a) Hur långt är de att gå från bussen till stallet då? :)

Kommenterat - 2012-04-03 / 18:13:36  | URL - http://linwar.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: