Tävling!

2012-04-28 / 08:30:40
God morgon bloggen!
Idag är det lördag och jag har redan varit uppe i va 30 min.
Ska nämligen tävla agility på plönninge idag.
Men idag när jag vakande hade jag så sjukt ont i ryggen att jag knappt kunde resa mej :S Så planen just nu är att bara vara med i hopp som är först. Men får se om det känns lite bättre när vi kommer fram om jag kanske är med i agility också. Men vi får som sagt se. Just nu känner jag mej som en frusen stelopererad tant!
Men men tanter kan också tävla! ;)
Sen i idag/kväll hade jag och Timmy tänkt ha en myslördag. Vi ska handla lite, laga lite mat eller beställa hem kinamat om vi e lata! ;) Kolla film och bara ha de super mysigt! :) Det ser jag fram emot! Hoppas bara ryggen blir bättre sen! Annar får jag lägga mej i ett varmt bad och tvinga Timmy massera mej. Hihi är så bortskämd! Men jag älskar det ;)
Önska mej lycka till idag! Hör kanske av mej senare och berättar hur de gått :) puss!

TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: