Mobilt; dåligt humör!!!

2012-04-12 / 16:00:29

Ironiskt nog kommer detta inlägget vara rena motsatsen mot de förra inlägget.. Detta har varit en riktig skit dag. Vaknade i morse och tänkte verkligen skita i skolan. Men nej nu ska jag inte vara sån tänkte jag. Tvingade mej upp och tog mej till skolan i tid och allt.
Och till vilken nytta!? För att de sista som händer i skolan bara ska vara skit? Jävla mens lärare.. Man kan väl kompromissa!? Men nej..
Och att kg börjar med samhäll 8.10 imorn, vilken kommer vara heeeelt onödigt eftersom vi har ett fördjupningsarbete. Så då kommer man inte göra något i skolan eftersom jag inte kan koncentrera mej på sånt i skolan. Och de är jag inte själv om. Så inprincip ingen kommer göra något i 2 timmar imorn. Bara för att sur mark vägrade ge oss ledigt...


Japp inte så roligt inlägg för er att läsa. Då behöver ni inte göra de heller. Skriver för att jag behöver skriva av mej, som den surkärring jag är..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: