Klassfest.

2012-04-08 / 15:00:36
Japp som rubriken säger va de klassfest igår.

Tre förvirrade flickor sprang runt här hemma och skulle förfesta... Det gick sådär.. Tog oss en timme att bara slå in Saras presenter och detta slutade med att de såg ut som dagisbarn gjort de.. Men men.
Sen kom vi på att vi skulle ha mat också, lagade mat, käkade och upptäckte sen att de va 30 min kvar innan bussen gick. Ingen va ens halvklar...

Men smart som jag e säger jag att vi tar sju bussen ist halv. Ja bra idé.
Började fixa oss, men som sagt tre förvirrade tjejer som skulle fixa sej samtidigt. Njaaa de gick sådär... (Kan tillägga att vi inte hade en enda droppe alkohol i kroppen dessutom!)
När de va tio min kvar var vi inte ens klara. Kastade på oss alla kläder, på me skorna. Sen tänkte jag, smart som jag är kolla om bussen kanske var sen så vi inte behövde springa barfota till bussen.
Då inser jag att de inte går nån buss förens om 35 min..

Sönderstressade tjejer med allt i högsta hugg... Tur att vi inte hann och lämna huset iaf ;)
Så denna halvtimme ägnade vi åt att fixa de som inte va helt klart och ta bilder.
Här har ni resultatet! :)




Frida


Becka



Och jag.



Puss!

Lägg märke till att vi alla har jeans och genomskinlig skjorta. (Nej detta va inte planerat! ;)  )






Ja festen för i övrigt då, den var kul! Hade inga förväntningar, men jag hade roligt! Vi dansade (såklart!) skrattade, skämtade och hade kul! :)
Var hemma vid 2 tiden så va inte så jätte sent heller. Detta betyder ju dock inte att jag är pigg och uppe och springer idag ändå. Men men ;)

Tack Sara och Tom för festen igår, det var kul och hoppas ni gillade era presenter! :) Puss






TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: