update innan läggdags.

2011-09-05 / 22:51:54
Godkväll.
Sitter just nu vid Timmys laptop mens han sitter och kollar roliga trädar på den "stora" datan. Kl börjar bli mkt, så kommer antagligen bli nanad på soffan av Timmy snart. Han går ju inte och lägger sej när jag gör de, så han nanar mej på soffan i hans knä och när jag somnat går han till datan. Sen när han börjar bli trött väcker han mej och då lägger vi oss i sängen. Lite gulligt va ;)

För er som bryr er så är mina ben inte så mkt bättre. Dom har svullnat upp en del och börjar bli blåa.. Men jag trodde de skulle se mycket värre ut så jag e ganska glad ;)

Nej känner att jag inte har ngt intressant alls att skriva så tänker sluta nu.. Måste ju trotts allt sova ;) Vi hörs ! Puss.






TimmyPersson <3



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: