Mina planer.

2011-09-17 / 11:15:51
Godmorgon !
Sitter just nu i min morgonrock och dricker varmchocklad.
Mamma och Nikki kom in och väckte mej nyss och sa att dom skulle plocka svamp och när dom gick kunde jag inte somna om... Så fick gå upp.

Gårdagen blev inte som tänk. Jag låg i soffan och lyckte synd om mej själv för att jag hade så tråkigt, sen hittade jag en film som jag kollade på till halv 12. Vid 12 kom mamma hem och sen somnade jag :P


Idag vet jag inte vad som händer, planerna var att jag och Timmy ska gå på stan och sedan ha en myskväll. Men som ni vet är ju jag inte så bra på att hålla mej till mina planer ! ;P
Men myskväll blir de iaf, får se om vädret kanske tillåter en runda på stan. Är så sjukt shoppingsugen och har ju en massa presentkort som bara ligger och väntar på att få bli änvända ! :P







TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: