4 guld till Michelle !

2011-09-24 / 11:41:39
Sitter i soffan i vardagsrummet och latar mej. Har lite träningsverk sen igår efter gympan.
Vi hade baskett  igår på gympan. Och då gjorde vi massa olika saker. Började med uppvärmning. Var med Majse och både hon och jag sa till varrandra att vi sög på baskett.
Vi började värma upp och då var de även lite tävling. Jag och Majse bestämde iaf oss för att inte komma sist. Och de gjorde vi inte ! Sjukt stoldta var vi efter de.
Sen skulle man göra mål i alla basketkorgar, men man fick inte stå och bara skjuta utan missade man skulle man springa vidare till en ny och sen tbx. Då va Majse 2a klar och jag 4a klar. Fett stolt !!

Efter de skulle vi spela 21. Vi fick dra lag med hjälp av en kortlek. Hamnade tsm med Simon H och Theo. Jag sa till dom att jag sög på basket, men efter ett tag började även jag göra mål. Då va jag glad.
Vi kom till 21 poäng snabbt och vi blev glada. Vände oss om och kollade på de andra och såg att ingen annan var klar. Vilket betydde att vi vann! Sjukt glada blev vi då.


Sedan var de dags för matcher. Vi bytte lag hela tiden genom att dra kort så man kan inte skylla på att man var i ett bra lag eller i ett dåligt. Och där vann jag 3 guld till.


I slutet av lektionen när vi stretchade kollade vi hur många guld vi fått och Theo, Majse och JAG hade fått 4 guld. BÄST I KLASSEN alltså !!!! Så jävla glada jag och Majse blev då eller !!!


Levde på den lyckan resten av kvällen. Blir fett glad nu när jag tänker på de med. Stlt över mej själv. Har alltid hatat baskett och sugit på de, men nu var de riktigt kul! Jag som vanligt är super lat tyckte de va roligt att röra på mej :)






Kanske ska bli en baskettspelare. Eller vad säger ni ?? ;) ;)









TimmyPersson <3




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: