Trött efter en lång dag.

2011-10-18 / 20:05:25
Idag var en sån dag man bara vill bädda ner sej i sin säng, kolla på Disney filmer, sova och tycka synd om sej själv...
Men det kunde jag inte göra.. Även om jag var helt död och de va mörkt och pissregnade ute, fick jag inte gå tbx till min säng. Jag tog så snällt mitt paraply och mi vinterjacka och pallrade mej till bussen.
Dagen var inte kort heller. Hade ensambel, kör, sång, klassmöte och sedan en "föreläsning" om improvision. Höll på från 16.20 -17.20. Var typ helt död innan de ens börjat. Va hur trött som helst!!

Kom hem och satte på mej min onepece, gjorde lite soppa, några mackor och satte mej sedan framför tvn.
Nu ska jag kolla på outsiders sen ska jag lägga mej vid 9 tänkte jag!!

Börjar 08.10 imorn så behöver min sömn!
Hör av mej när jag har tid! Puss.




 

 

 

 

 

 

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: