120 minuter

2011-10-27 / 08:01:59
Konserterna igår gick super bra!
Konserten kl 10.00 var det dock typ ingen publik på, lite synd, men vi hade roligt ändå! :)
Kl 13.00 var det fullt i bergman, jag var hyfsat lugn och taggad.
Kl 19.00 ( när alla föräldrar m.m kommer ) då var jag väldigt nervös! Vilket är kostigt alla var nervösa inför den konserten. Den om ngn är de ju folk som förstår om man tappar bort sej eller annat på.
Men även den gick  super bra!!
Nu taggar vi för ytterligare en konsert till. Och efter de en till ;)

Känns sjukt tråkigt att det bara är 3 konserter kvar! Ca 120 minuter till, sen är de slut. 120 min som kommer att kännas som ca 30 min. Denna veckan har gått sjukt snabbt och de är så tråkigt att det redan är torsdag. Hade kunnat fortsätta och ha konserter vecka för vecka. Gud vilken kick det är! Och så roligt!

Nu får vi bara ge gärnet på dom 3 sista!

Nu kör vi!!





TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: