Just nu ..

2011-11-19 / 21:00:46
Hej bloggen! Var ett tag sen nu!

Sitter hemma och tycker synd om mej själv. Det är lördag och jag har absolut ingenting att göra. Till toppen av de har jag dessutom varit i skolan idag. Usch känns tragiskt! Men vi hade ju öppethus så jag var tvungen att åka dit. Men de värsta va inte att vara i skolan på en lördag. Nej de värsta va att ingen var där i tid!? Vi skulle spela 12.45 prick hade Snus sagt, så då skulle vi va på skolan typ halv så man hinner stämma m.m. Så jag stressar till skolan för att hinna va där halv, kommer dit svettig och mysig eftersom jag sprang hela vägen till skolan.. För att sedan märka att de bara är jag och Theo där.. Då fattas de alltså en cello, två gitarren, en sångare och trummor. Nice! Vid fem i dyker en människa upp. En till vid hel och när kl är ca tio över saknar vi bara trummor och en gitarr. Surt att man då fick vänta från halv... Usch hatar folk som inte är i tid!!
Efter vi spelat i ca 20 min var vi klara, då fick vi åka hem..
Åkte hem och la mej framför tv och somnade.

Och nu sitter jag här i min ensamhet och tycker synd om mej själv ;)
Timmy dumpade ju mej för han skulle till Danmark.

När jag tänker på hur mitt liv skulle se ut utan honom blir man väldigt ledsen. Men tanke på att alla mina dagar förmodligen hade sett ut såhär. Alla helger. Hade nog varit med tjejerna i klassen, men fortfarande hade antagligen haft ett otroligt trist och lamt liv.. Usch får se till att hålla hårt i den där killen! ;)

 

 

 

 

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: