En lååång runda,

2011-05-23 / 23:03:35

Jaha då var man äntligen hemma!
Mamma och Natta var ute me mormor och köpte present till mamma. Sedan kom dom hem med en stooor familjepizza! Mycket gott ! Vad gjorde då jag under tiden dom var iväg ? Jo jag åt ett päron och somnade visst i min underbara säng!
Efter maten tyckte Natta att vi skulle gå en långrunda med hunden. Jag röstade nej, men mitt förslag blev nerröstat, så vi gav oss ut på långrunda. Men eftersom jag är så lat fick jag ta med mej mamma cyckel ;)
Kl var 20.40 när vi gav oss av när vi kom hem var hon 22.20. Då hade min och mammas mat och sov klocka ringt för länge sen !

Men nu är vi iaf hemma och söngen ropar ! Ska bli galet skönt att sova !
Här kommer lite bilder som jag hann att ta när vi var ute :)










Träffade två minishettisar. Nikki tyckte dom va söta !





Jag och Natta matade denna stackaren, den var antagligen för tjock för han hade munkorg så han inte skulle komma åt alt gräs. Men vi tyckte så synd om han så vi trycte in lite gräs i munkorgen :)




Fanns även 2 andra lite större hästar. Nikki tyckte dock inte lika mycket om dom..





God natt.









 

TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: