Sovmorgon.

2011-05-11 / 09:11:10

God morgon bloggen !
Har nästan precis sitigit upp. Hade ju nationella igår så vi har ingen engelska idag så vi fick sovmorgon. Skönt ! :)
Håller på att flytta över alla bilder från när jag och Timmy var på stranden och firade 20 månader, så snart kommer några upp på bloggen.. Har tagit 180 bilder så tyvärr kan ni inte se alla ;)
Snart kommer min älskling ut ur duschen så jag ska snart börja med frukusten :)



Bjuder på en liten smygtitt från bilderna ;)

Idag blir nog en ganska händelserikdag ! Först skolan, sen hem ta ut hunden, in till stan och skriva på papper på HFAB om sommarjobbet :D:D:D, sen till stallet. Så de blir nog inte så mycket bloggande idag. Men jag ska föröska komma igåg att slänga in ett inlägg ikv! :)

Puss.




TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: