Sjuk ... :(

2011-05-26 / 06:54:25
Hej bloggen. Sitter just nu och käkar frukust. Fick bli grovbröd med ost och gurka för mina lilla sjuka kropp och varm o'boy för min lilla sjuka hals.
Var hemma och var sjuk igår, mår typ likadant idag. Huvudet värker, näsan är igentäppt, halsen gör skit ont och helakroppen bultar. Mår illa hela tiden! Kul ..
Men måste till skolan idag 08.15 för vi har extra rep med ensamlen och de får jag inte missa eftersom vi ska ha konsert om 1 vecka. Suger dock lite att gå upp kl 6 när man är sjuk för att TITTA PÅ när de andra tränar. Kan ju inte ens va med pga min hals ... :/ Men men va gör man inte för skolan !? Har dessutom musikteoriprov i em som jag inte vill missa .... Usch jag hatar att va sjuk ... :(

Nej nu måste jag rusa. Har egentligen super brottom ! Vi ses ! Puss.







TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: