Min röst är borta !! :(

2011-05-30 / 08:18:32
God morgon bloggen !
Nu sitter jag här idag igen! Har precis käkat frukust och drukit lite te. Min röst är även borta idag också.. De suger. Men den kommer nog tbx vid 2-3 tiden. Börjar dock få lite panik över att jag inte ska hinna få en normal röst tills imorn då det ör Sture på stan. Och min röst brukar ju bli hyfsat normal vid 2-3 tiden men vi ska uppträda 11.15.. Suger .. Så jag får bara hålla tummarna idag, dricka mycket och spara på min röst så mycket som möjligt !

Igår var jag föresten på balen och kollade på Timmy. Efter 2½ timmes väntan kom han äntligen ! Så vacker han var! Helt sjukt att han är min, så otroligt vacker att man tror att man drömmer. Galet !
Har inga bilder nu, men lägger ut de så fort de kommer ! :)


Nej nu ska jag göra mej iordning för att ta bussen om 45 min till skolan, ha hälsokontroll med skolsyster för att sedan ha håla fram till 1. Suger lite de med .. Men får väl åka hem till min älskling ! :D De suger inte!


Puss på er.











TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: