Huuuungrig !!

2011-03-14 / 18:50:12
Omg min mage håller på att ta död på mej !! Har varit hungrig i snart 1 timme :(
Men förhoppningsvis är den de snart. Sitter i köket och känner den ljuvliga lukten dessutom.

Idag har varit en helt vanlig måndag. Sov hos Timmy igår, hade engelska, matte (som gick as dåligt !), gympa ( som va jätte roligt efter som jag, Sara, Frida och Becka fick vara själva och dansa), efter de hade vi kulturhistoria som jag somnade ifrån gång på gång. Blir till att gå och lägga sej tidigt idag så man är utvilad tills imorn. Eller vänta de behöver jag inte .. FÖR JAG E LEDIG IMORN !!! :D:D:D:D Fy fan va skönt !!! :D:D Underbart ska de bli !

Så imorn ska jag och Timmy gå på stan och shoppa och fika. Allt de skulle vi göra när vi hade dag till förfogan i torsdess, men jag fick ju öroninflammation. Tack för den !

Ja de va nog allt jag hade på hjärtat. Puss på er.





TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: