bara släppa tankarna för ett tag..

2011-03-28 / 18:24:02
Känner mej helt utmattad. Huvudet värker och tårarna är helt slut. Har legat och skakat i ca 1 timme nu. Men tack vare min fina vän Matilda, min älskade pojkvänn och min underbara syster så känns de lite bättre nu. Är skit hungrig men orkar inte göra något åt det. Dessutom upptäckte jag att Natta står och gör äggmackor och kokar te till mej. Vad skulle jag göra utan min syster ?

Har egentligen piano tills imorn, men orkar inte göra den nu.. Ska äta, sen ska jag nog vila i någon timme, är som sagt utmattad efter alla tårar. Får se om jag kanske sticker till pappa eller om jag sover hos Timmy. Eller om jag helt enkelt stannar här hemma. Vi får se. Som de känns nu orkar jag ingenting..

Känns tomt, fel och hemskt. Försöker inbilla mej att detta är bra. Nu finns det ingen smärta mer, ingen oro. Bara frid och kärlek. Men kan inte förbanna mej själv att jag inte ens gick upp och sa hej när jag hade chansen. Men försöker som sagt säga till mej själv att det kanske var bäst.

Känns skönt att känna tankarna gå ner i fingrarna och få skriva av sej lite..

Ska sätta på tvn nu och vila huvudet lite. Hade varit så otroligt skönt om man bara kunde få stänga av tankarna för ett tag....








" De saker man ångrar mest, är dom man inte gjorde när man hade chansen.. "






TimmyPersson <3



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: