SOMMARLOV !!!

2011-06-09 / 23:04:40
JAG HAR SOMMARLOV !!!!!!!!!!

Gaaaasch sommarlov fattar ni !? I ca 2 månader ska jag bara strosa sunt och vara ledig !!!
Inledde sommarlovet med att krama om hela klassen och önska de en trevlig sommar, sen åkte ag hem till timmy och bytte om. Hade ju köpt en ny klänning ( timmy har bilder ! ) men den var lite liten, eftersom jag köpte den på nätet och inte läste att de va en 34 när ag i vanliga fall har 36.. Så jag kan ju säga att jag hade liiiite svårt att andas ;)
Nytte om och tog sedan bussen till stan för att möta upp Becka, Sara, Frida, Linnéa, Tom, Simon, Theo och Salome. Sedan tog vi bussen till Theo, där jag, Becka och Sara upptäckte att Theo hade en utomhuspool. Vi letade snabbt fram en bikiniöverdel och snpdde badbyxor och kastade oss i poolen. Det var inte varmt ska jag säga ! Men är det sommarlov så är det !
Efter vi badat ick vi in, torkade oss, bytte om och kollade på lejonkungen. När filmen var slut spelade vi rita och gissa, Jag oc Becka mötte Theo och Frida. Vi vann överlägset !!!
Efter det tog vi bussen hem.







Es10m





Påväg till Theo




Bilderna är ärligt snodda från Linnéa :)





Vid 4 tiden bestämmde vi oss för att det var dags att åka hem, så vi tog bussen och är jag kom hem la ag mej på soffan och somnade i 2 timmar.. Hehe.
Vaknade av att de ringde och såg att de var min kära syster som undrade om jag ville hänga med till stallet och rida. Behöver ag säga att jag sa ja !?
Sagt och gjort, ag vaknade till och bytte om till ridkläder. Vi satte oss i bilen och åkte. När vi kom fram fick jag se en liten liten ponny stå och vänta på mej. Vi gjorde i ordning och Annie som hästen hette hennes ägare är precis som mej hon älskar rosa ! Så alla saker var rosa, så stod pch pep för alla söta saker hon skulle ha :)
Sedan gav vi oss ut på en liten runda i skogen. Mycket mysigt.

Nu ska jag ära lite. Har inte ätit något idag, så min mage är arg på mej ! Sen ska jag bädda ner mej i min säng och ladda inför Timmys student imorn ! :D


Kunde nog inte börjat mitt sommarlov bättre ! Jo ag kude ju klart få somna jämte min älskling, men menfår träffa han imorn :)



Godnatt på er !! Pussar !!





TimmyPersson <3




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: