Ta tag i mitt liv ! ;)

2011-06-17 / 15:25:26
Hej hej !
Nu sitter jag här och latar mej igen !
Heheh måste verkligen skaffa mej ett liv ! Eller en pojkvänn ! Eller vänta de har jag ju redan ;)
Nej men min pojk är iväg med sin far så han lämnade mej ensam hemma :P
Men jag har lovat mamma att städa mitt rum och i utbyte ska hon lära mej baka cheescake (stavning?) :) Så då är de okej ;)
Innan idag var jag ute med Sandra och Hugo. Då va Nikki glad ! :)
Sen fixade Natta mina naglar :) De blev en lila blomma och två vita pärlor runt om på båda ringfingrarna :) Kommer kanske bild på detta sen, om jag orkar ;)
Nej nu tänkte jag ta ngt litet att äta sen tänkte jag ta tag i mitt liv och städa mitt rum... Första gången sen vi flyttade hit ;) Oppsi !
Sen ska jag till mammas jobb och skriva ut lite bilder som jag kan pynta mitt rum med :) Det kommer nog bild på med ;)


Men vi hörs ! Puss.






TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: