Ser ut att bli en fin dag !

2011-06-16 / 11:51:42

Godmorgon bloggen !
Sovit gott ?
De har jag iaf !! :) Satt uppe halva natten för att få mitt jävla spel att funka.. Men de gjorde de inte, så jag och Timmy gav upp och gick och la oss. Idag vakande jag till vid 8 tiden för att Timmy skulle ner och öppna för sotaren, jag somnade om men vaknade sedan av att en gosig pojkvänn kröp upp bakom mej och låg och pussade på mej och höll om mej. Somnade nöjt om efter det.
Sedan vakande jag vid halv 11 tiden, då satt jag och trackade Timmy för att han skulle gå upp. Vid 11 tiden hade han ftf inte öppnat ögonen och då tyckte jag faktiskt lite synd om honom. Så jag pussade han godnatt och gick ner hit.
Nu har det gått 48 min och min mage skriker efter frukust. Dessutom är det 20 grader ute. Så tänkte faktiskt gå upp och sparka upp min pojkvänn ur sängen nu ! Tihi :D


Ni får ha en bra dag om vi inte hörs mer idag. Men ska försöka slänga in ett inlägg senare idag :)

Puss

Avslutar med en bild på mej och Timmy från studenten :)





TimmyPersson <3


 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: