Pyssel !

2011-06-17 / 23:52:14
God kväll bloggen !
Idag har det varit full rulle hela dagen !
Okej inte hela dagen men på eftermiddagen iaf :)

Lite innan halv 4 började jag städa mitt rum och när jag var klar klädde jag på mej och gick till mammas jobb. Där skrev jag ut lite bilder på mej och Timmy.

Sen gick vi hem och då packade vi en liten väska med bestick, tallrikar och glas. SEn tog vi och Nikki bussen in till stan och hämtade kinesmat. Vi satte oss vid nissan och nöjt av den goda maten. Efter de tog vi bussen hem.
Då började jag att pyssla lite smått. Jag valde papper, bilder, tog fram sax, tejp, lim och pennor i olika färger. Sen valde jag lite bilder och gjorde klart en ram som jag köpte för typ 1 år sedan :P Har inte orkat fixa den innan ^^
Sen pausade jag pysslandet och hjälpte mamma att baka cheescake. Eller baka och baka, blanda kanske jag ska säga ;)

När den var klar satte jag mej till bords och började klippa. Efter de la jag ut alla bilder. Sen klippte jag lite till och sen lite mer. Klippte sammanlagt 15 bilder :P

Mitt i allt klippandet kom Sandra och Hugo. Så då fick jag en liten paus till. Dom lekte och var jätte lyckliga !:)

När jag äntligen var klar med klippandet klistrade jag fast alla bilder på pappret. Sen skrev jag dit lite text och fixade de sista. Så nu efter ca 4-5 timmar är jag klar ! ;) Men bra blev det ! Hade gärna tagit bild på de men vill att Timmy ska se de i verkligheten först. Och lägger jag upp de här på bloggen kommer han bara tjuvkolla ;)


Så kanske imorn :)



Nu ska jag sova tänkte jag. Har både mamma och Natta att fira imorn så de blir en fartfylld dag imorn :) Vi hörs ! Puss.




Avslutar med en passande bild snodd från google :)








TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: