2 juli 2011

2011-07-02 / 11:48:33
God morgon bloggen !
Har precis käkat frukust och ska snart göra mej i ordning tänkte jag.
Idag är det lördag och vad händer idag ? Jag och mamma ska klippa klorna på Nikki och sen..... Ja nej ingenting ..... Suck det är lördag och ingenting händer idag. Känner på mej att denna dagen kommer bli ungerfär lika rolig som gårdagen. Igår gjorde jag ... Jag ducshade och pratade i tele. Ja de va typ de ... PÅ EN FREDAG !!! Jösses mitt liv går typ nder här när verken Timmy eller Matilda är här... Suck.
Men imorn ÄNTLIGEN kommer Timmy hem. Ska limma fast han i sitt hus så kan han inte gå ngnstans och inte åka till Magaluf *nöjd*

Har egentligen inte så mkt att skriva. På måndag börjar jag jobba. Har sett fram emot detta nu ett tag. Men igår läste jag igenom alla papper och insåg att jag ska jobba 7-16 mån-fre. Jag trodde iaf att vi skulle jobba 8-16. Men nej ..
Så det betyder att jag typ kommer få gå upp kl 6 varje dag.. Usch. Kommer ju inte orka eller hinna va med Timmy innan han åker :(
Usch. Och nu försvann de fina vädret. Jag började få lite färg som jag tänkte visa upp för Timmy när han kommer hem, men nej nje nu ska de ju bli regn.. Usch nää idag är en sån dag jag bara vill ligga nerbäddad i min säng och tycka synd om mej själv..
Vill ha min pojkvänn här :( KOM HEM !!!













TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: