Timmy kommer hem !

2011-07-03 / 10:53:53
Idag är det söndagen den 3e juli och vet ni kära läsare vad det betyder !?
Jo det betyder att Timmy kommer hem !! :D:D
Jag trodde att han skulle komma hem vd 7 tden men idag när jag vaknade så hade jag fått ett sms av Timmy där han skrev att dom åkte redan vid 8 så han e hemma vid 3 !! Jippie !! :D

Så nu ska jag och mamma åka och handla, hon lämnar ju mej nu så jag behöver överlevnadsmat ! Och mat till jobbet ;) Sen åker vi kanske på agility, vet inte än, men jag hoppas de. Var så länge sen sist ! Men om inte åker jag till Timmy !!! :D Men kommer åka till han sen efter agilityn om vi nu ska på de, så blir nog inte så mkt mer bloggande idag.


Nu ska jag klä på mej. Vi hörs ! Puss.








TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Sara

Kommenterat - 2011-07-07 / 13:54:43  | URL - http://miala.blogg.se/
Postat av: Sara

svar; Tack så mycket, sötis! Du är inte så dålig du heller ;) Vi måste ses snart, hur blir det med vår färd till Båstad?!

Kommenterat - 2011-07-07 / 13:56:53  | URL - http://saralarsons.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: