En riktig jägare !

2011-07-24 / 13:04:25
Jaha då sitter man i bilen i Fegen påväg hem. Vi är helt slut men ska ändå till Flamma dirket när vi kommer hem. Vad gör man inte för hästarna !?
Idag blev man väckt av Nicco kl 8. Då var de frukust som gällde. Sen gick Natta, jag, Mattias och hans kompis Johan ut och sköt hagelgevär. Jag och Natta total vägrade först att skjuta när vi hörde hur de lät. Men efter lite tjat lyckades Mattias övertala Natta. Hon sköt, skrek och satt och skakade efteråt. Sen skrattade hon. (ssss haha lustigt..)
Sen va ju bara jag tvungen till att skjuta om storasyrran gjort de.
Jag tog tag i geväret och höll på att dö av nervosotet. De va ju inget litet gevär !!
Jag tog mej i kragen och skulle visa att jag minsann va bättre än Natta. Och jag sköt. Jävlar vilken power ! Lite skillnad mot luftgevär! Men jag gjorde de. Men dessvärre missade jag lerankan. Så jag kav mej fan på att jag skulle träffa den. Så jag provade den igen och då träffade jag den ! :D
Så jävla stolt eller !
Sen kom vi hem och sköt lite luftgevär. Som sagt liiiiite skillnad ;)
Men jag va as grym idag med ! :D








TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: