Dålig uppdatering

2011-07-09 / 12:58:27
Asså jag är verkligen grym på att blogga ! NOT !
Hade ju tönkt blogga varje dag nu när jag jobbar. Men oj dce har visst gått nen vecka utan att jag bloggat en enda gång. BRA jobbat Michelle !
Nej men nu är det faktiskt så att jag jobbar frpn 7-16. Vilket betyder att jag går upp strax innan 6 varje morgon. Så när jag kommer hem sover jag faktiskt ! Ja det är sant, nör jag kommer hem hälsar jag på Timmy, pratar lite med han sen sover jag oftast till sju på kvällen. Sen äter vi och sen är kl så mycket att det är dags att gå och lägga sej eftersom man ska upp tidigt dagen där efter. Så jag har faktiskt inte ens haft på min data under denna tiden.

Men nu är det helg och jag får försöka blogga lite :)

Så vad har då hänt i mitt liv?
Jo jag har jobbat, jobbat och jobbat. Mamma har skaffat bil och åkt till Flamma och Falsterbo (sen 50 års present). Och Natta och Mattias har blivit med valp. En lite super söt pytteliten björnhund :)

Och just nu ligger Timmy och solar mens jag bloggar och vi passar Nico (valpen) och snart kommer Natta och Mattias och hämtar mej, så åker jag hem och hämtar Nikki och åker tbx till min älskling :)



Nu kommer dom så måste lsuta. Vi hörs! Puss.









TimmyPersson <3






Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: